سایت هواداران ماکان باند

سایت هواداران ماکان باند

سایت هواداران ماکان باند

سایت هواداران ماکان باند

این گروه به خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیان و با مدیر یاشار خسروی شروع به فعالیت کردند ، هنوز هیچ گونه آلبوم و کنسرتی در داخل و خارج ایران نداشتن، ماکان بند به تازگی با اجرای آهنگ هر بار این درو که در تاریخ ۲۹ خرداد منتشر خواهد شد به شهرت زیادی دست یافتند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ای داد از ماکان باند با لینک مستقیم و کیفیت خوب از خزر موزیک

  • دانلود آهنگ ای داد از ماکان باند با لینک مستقیم و کیفیت خوب از خزر موزیک

    دانلود آهنگ ای داد از ماکان باند
    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ای داد از خواننده ماکان باند با لینک مستقیم و کیفیت خوب
    دانلود آهنگ ای داد با بهترین کیفیت و متن آهنگ
    بزودی …
    Downloade Ahange Jadide Macan Band Be Name Ey Dad

    Macan Band – Ey Dad دانلود آهنگ ای داد از ماکان باند
    ای داد کار دست من داد با نمیاد با بدیات نمیسازم
    اینجوری من مجبورم که با تو بجنگمو
    میدونم دور از من بهت خوش میگذره باز برو


    ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

    متن آهنگ ای داد از ماکان باند

    همه چی با تو دیگه تکراریه تو هم که داری میری به چقدرم عالی
    ♯♩♪♫♬♮♫♪♩
    گفتم بی تو میمیرم تو این باور نکردی گفتم دوست دارم تو هی مسخرم کردی
    ♯♩♪♫♬♮♫♪♩
    ای داد میزنه فریاد از دست تو این دل من بازم
    ♯♩♪♫♬♮♫♪♩
    ای داد کار دست من داد با نمیاد با بدیات نمیسازم
    ♯♩♪♫♬♮♫♪♩
    اینجوری من مجبورم که با تو بجنگمو میدونم دور از من بهت خوش میگذره باز برو
    ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

    دانلود همه آهنگهای ماکان باند

  • ۹۶/۰۶/۱۴
  • Marjan Mohammadi

آهنگ

از

ای

باند

داد

دانلود

ماکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی